onsdag 16 april 2014

Besöksrekord!

Idag är jag en glad tjej! Igår slog nämligen min blogg besöksrekord! Med 582 sidvisningar, haha. Det var tack vare att Sandra Beijer länkade min blogg som jag fick alla dessa fina besök, men jag hoppas verkligen att i alla fall några av er är kvar för att stanna!

Annars då? Jo jag har idag spenderat ett par timmar på Svenska Barnboksinstitutet (hängde på låset när de öppnade), för att leta litteratur till min uppsats. Att det ska vara så himla svårt att hitta renodlad litteratur som kärlek och hur den beskrivs i ungdomsböcker alltså..

1 kommentar:

  1. Måste bara skriva :)

    Jag hittade din blogg via bokus....men jag hamnade på bokus för att jag ville läsa om "det handlar om dig" jag hade just läst Sandras blogg...
    Å anledningen till att jag läste Sandras blogg var för att hon fanns med på en skvallerblogg haha :)

    Lite roligt va :) ett steg leder till fyra nya :)

    SvaraRadera