torsdag 4 juni 2015

Det är inte du, det är jag

Hej och välkommen, sätt dig ner, det här kanske kan ta en stund. Eller inte. Du gör som du vill.

Jo alltså, det var ju det här med...bloggandet. Ja alltså, att skriva om böcker som jag läst och annat som tillhör bokvärlden. Du förstår, det är lite mycket just nu. Inte med skrivandet eller så, det kanske du märkt, men med allt annat. Ja, jag gick klart min sista kurs här i dagarna. Ja, jag ska flytta ganska snart. Ja, det är DreamHack ganska snart. Men det är mer än så. Det är liksom, annat, som ligger och skaver. Och jag vet inte när det är över. Så, vi kanske kan ta en sån där paus igen? Nej alltså det är inte över, klart det inte är, vi bara...tar det lite lugnt ett tag. Ligger lågt. Okej?

Jag kanske kommer förbi då och då. På en litterär fika eller så. Det kommer finnas dagar då jag är uttråkad och har energi, och då kommer jag såklart höra av mig, skriva lite. Men förvänta dig inte att vi avbryter pausen för det. Nej jag tror, tyvärr, att den är välbehövlig. Att jag behöver ett par veckor utan krav. Inte från ditt håll, absolut inte! Utan från mitt. Jag lägger för mycket krav på mig själv gällande det här med skrivandet, hoppas på att det ska vara bra och perfekt och roligt. Men det ska ju vara lustfyllt, eller hur?

Så okej, vi tar en paus. För tillfället bara. Men jag kommer tillbaka, jag lovar. När tiden är mogen för oss båda. Okej?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar