onsdag 18 juni 2014

Tillbaka till verkligheten

Hej på er!
Nu sitter jag äntligen vid min dator och kan ta det lite lite lugnt ett tag. Den senaste veckan har jag befunnit mig i Jönköping, närmare bestämt på Elmia där sommarens DreamHack-event höll hus. Jag var med och byggde upp lanet, samt sålde läsk, chips, tuggumin, vatten och delicato-bollar under eventet till deltagare.
Att vara med i crew på DreamHack är otroligt roligt! Det bästa av allt är alla fina människor som är med i crew, det är ett gäng fina vänner och de blir bara fler varje event. Förutom dem så är även själva eventet riktigt roligt, med live-uppträdanden av bland annat Sabaton och Hoffmaestro!

Men, nu när jag kommit hem igen och bara kommer jobba fram till skolan börjar igen, så hoppas jag att jag får lite tid över till bloggen. Bland annat så har jag börjat på Papertowns, läst ut Legend och lite annat smått och gott. Dessutom beställde jag hem ett par roliga böcker som kom här om dagen, så ur dessa kommer ni också få lite sneakpeaks ur. Det är så skönt att ha tillbaka lusten att läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar