måndag 30 juni 2014

Jag fyllde år!

Japp, i helgen fyllde jag år! Och vad fick jag, om inte böcker?

Min granne kom över med en bok inslagen i ett större paket fyllt med lakritsklubbor (jag älskar lakrits, han har tusentals hemma så det löste sig ju fint) och den boken var ingen mindre än The Wit & Wisdom of Tyrion Lannister. Den innehåller en massa fina små citat från allas vår favorit-Game of Thrones-karaktär. Utdrag kommer ur boken senare!

Jag fick även Jag heter inte Miriam av Majgull Axelsson. Nu när det varit så många bloggare som skrivit om denna ser jag riktigt fram emot att läsa den! Jag brukar annars ha svårt för att plocka upp August- eller Nobelrpis-vinnare, framför allt nu när jag läst så himla mycket i skolan och mest känner för något lättsmält (som typ Min mormor hälsar och säger förlåt) men jag ser faktiskt fram emot denna! Så den ska jag ta och börja på efter ett jag läst ut någon av de två böcker jag håller på att slalomläsa just nu.

Hade ju inte tackat nej till en sådan här tårta, men en kan ju inte få allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar