lördag 1 november 2014

Läsning under oktober

Godmorgon! Idag börjar som bekant november, och oktober har känts så himla lång. Kanske beror det på att min nuvarande kurs pågår i ca. två månader och jag har ännu inte haft en tenta. Nåja, nog om mig: här är månadens läsning.

* = författare jag aldrig läst förut

Sveket, Ursula Poznanski (påbörjade igår)*
Dash & Lilys utmaningsbok, Rachel Cohn* & David Levithan
Det oändliga havet, Rick Yancey
Hanteringen av odöda, John Ajvide Lindqvist
Endgame, James Frey*
Här ligger jag och blöder, Jenny Jägerfeld*
Den femte vågen, Rick Yancey*
Om det var krig i Norden, Janne Teller*
Om detta talar man endast med kaniner, Anna Höglund*

Totalt sett 9 böcker (varav två var väldigt korta). Den absolut bästa var Dash & Lily... och en recension på den kommer någon gång nästa vecka! (Trots att jag inte har en riktig tentavecka just nu så håller jag ändå på med tentan som ska in om tre veckor. Framförhållning är mitt mellannamn!)

Nu ska jag iväg till Comic Con/GameX och troligtvis slösa pengar på nördiga saker. Säg gärna hej om ni är där och ser mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar