lördag 3 maj 2014

Bokbloggsjerka 2-5 maj

I veckans bokbloggsjerka handlar det om vilken bok som varit bäst hittills i år. Alltså förlåt mig men jag kommer inte kunna välja en.
För först och främst så har jag läst ett par väldigt bra böcker i år, och alla förtjänar att nämnas. Inte minst Det handlar om dig som är den mest äkta kärlekshistoria jag någonsin läst tror jag. Sen har vi ju också Divergent och Insurgent. Fastän jag ännu inte kommit igenom Allegiant (pga skolarbete och annat opeppande) så hoppas jag verkligen att serien lever upp till mina förväntningar.

Jag har även insett att jag inte har så värst bra koll på de böcker jag läser, när, hur långt osv, så från och med denna månad har jag nu bestämt mig för att starta upp en ordentlig läsdagbok. Jag vet, jag borde ha startat en för länge sen, men bättre sent än aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar