tisdag 20 maj 2014

Uppdatering - Lite dåligt samvete

Det är så kort tid kvar, om drygt två veckor så lämnar jag in den färdiga versionen av min kandidatuppsats. Igår fick vi uppsatserna vi ska opponera på och på måndag är det dags. Därefter har vi två veckor på oss att ändra det sista i uppsatserna och sen ska de in. Sen är jag ledig! (ledig som i att jag ska jobba heltid under sommaren men men)

Men tills dess är jag såklart fullt uppbokad, inte bara med plugg, men också med jobb, flyttstädning av lägenheten (det är en av de inneboende som flyttar) och en hel träningsdag denna helg. Nja, planering kanske inte är min starkaste sida, men när detta är över kommer det vara så (ursäkta språket) jäkla skönt att bara ha "sommarlov" och jobba hela sommaren.

Nu har jag också snart kommit över min icke-läslust som kom för ett tag sen. Förra helgen tog jag helt ledigt och var ute hos mamma på landet. Inte bara så läste jag en hel del i Allegiant på vägen dit, men jag läste också en stor del i Sockerbomben - i din hjärna. Jag har nämligen insett att jag är lite sockerberoende och försöker ta tag i det. Ja, jag gör det samtidigt som jag har så himla mycket att göra, haha. Men det funkar bra än så länge, och den boken har verkligen hjälpt mig massor!

Så, detta är anledningarna till att jag inte bloggat på ett tag, och kanske inte kommer göra det ett tag framöver. Och om det finns nån läsare som varje dag undrar varför jag inte skriver, tack för det, och förlåt, jag har faktiskt lite dåligt samvete.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar