lördag 31 maj 2014

Läst i Maj + uppdatering

Okej, så på grund av den här himla uppsatsen (lät ju nästan som om jag inte tyckte om att skriva där, men det gör jag verkligen! Bara inte c-uppsatser) så har det inte blivit så mycket läst denna månad. Jag började på Allegiant denna månad, och jag avslutade den faktiskt också! Och om jag inte hinner läsa typ 113 sidor i Legend idag så är det månadens enda utlästa bok. Jag började även på Sockerbomben - i din hjärna men har lagt undan den för stunden och äter lite godis istället.

De riktigt goda nyheterna är dock att på torsdag så ska uppsatsen vara helt klar och inlämnad. Och jag kommer hinna! Jag känner mig redan rätt klar med den, det är bara lite småfix med språket, sen är jag helt himla klar!!

Så efter att uppsatsen är helt klar (d.v.s. idag hoppas jag) så kommer jag ha all tid i världen (nästan) till att läsa (då jag bara kommer att jobba i sommar och har en halvlång resväg dit) (ja jag tycker om att skriva i parenteser!).

En annan jätterolig nyhet är att jag för första gången igår blev tillfrågad att läsa ett recex av en bok som kommer ut i slutet av sommaren. Jag är så peppad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar