tisdag 13 januari 2015

Top Ten Tuesday!

Denna vecka kör vi på det riktiga ämnet i Top Ten Tuesday, som är "Top Ten 2014 Releases I Meant To Read But Didn't Get To". Jisses vilken svår fråga var min första tanke, men sen så tänkte jag efter lite. Och nog fanns det ett gäng böcker jag ville läsa men aldrig kom mig för att läsa. Här följer en lista!


  1. Not that kind of girl, Lena Dunham. Kanske den boken jag var som mest hype på enligt höstens första TBR-lista, men som jag när jag stod med den i handen kände "Nja..en annan gång." Jag ska läsa den, nån gång!
  2. Konsten att skapa en zombie, Mark Swain. Denna boken ligger på mitt nattduksbord, under den där högen med böcker som jag påbörjade och aldrig avslutade under min lässvacka som bestämde sig för att vara ungefär halva hösten. Oerhört tröttsamt (lässvackan alltså, inte boken, den kom jag inte så långt i).
  3. Stark som en björn, snabb som en örn, Kalle Zackari Wahlström. Jag har inte ens boken hemma, så det gick ju rätt dåligt att läsa den. 
  4. 8 saker du aldrig skulle våga, Eva Susso och Moa Eriksson Sandberg. 

Okej, det kanske inte var ett gäng böcker, men i alla fall ett par. Mina prioriteringar hamnade lite annorlunda när lässvackan kom och jag insåg att skolan tog en massa energi, så en del böcker som jag verkligen ville läsa fick ta och vänta lite. Förhoppningsvis kan jag läsa dessa böcker detta år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar