torsdag 3 juli 2014

365 days of inspiration

När jag beställde en bok åt en kompis här om veckan så passade jag på att beställa ett par andra lite roliga böcker. En av de var denna, en fin liten bok med ett gul/grönt omslag och en stor glödlampa på framsidan. Och som den kreativa person jag är så kände jag att denna, denna bara måste jag ha.

Jag har självklart inte hunnit gå igenom hela boken än, eftersom det ännu inte gått ett år, men ett par bilder har jag tagit så ni får se några av alla de fina tips en får i den här boken!

 Den femte januari ska en hitta på ett nytt ord, använda det och se om det börjar användas av andra. Himla roligt tyckte jag.

Nincompoop är för övrigt ett väldigt roligt ord.

Dagens grej är att tänka på någon i ens närhet som en respekterar och ser upp till, och ta fram vad en kan lära sig från den personen.
Årets sista citat. Ett mycket bra citat, och väldigt passande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar