onsdag 12 november 2014

Houston, we have a problem

Problemet är jag. Eller kanske mest min skola och det faktum att jag aldrig någonsin blir pigg, inte ens om jag sover länge eller kort tid, eller en stund på eftermiddagen. Därför måste jag alltså fokusera all min vakna (läs pigga) tid på skolan just nu, och när den tiden är slut är allt jag orkar att kolla på serier, film eller bläddra i tidningar på sin höjd. Om jag läser en bok så tar det ungefär en eller två sidor innan uppmärksamheten tryter och jag vill spela ett spel på mobilen eller kolla Instagram.

Så det är därför det kanske inte kommer att komma några recensioner på ett tag. Jag hoppas innerligt att läslusten, eller koncentrationen, kommer tillbaka snart. Och  att jag kan bli lite pigg någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar