tisdag 15 april 2014

Top Ten Bookish Things (That Aren't Books) That I'd Like To Own

I veckans Top Ten Tuesday  handlar det om saker som är "bokiga" som jag skulle vilja äga. Och jag känner genast att jag kommer kolla igenom ett par saker på Pinterest, för att sedan fastna där i x antal timmar, och skriva klart det här...imorgon. Men så kommer det inte bli! (Hoppas jag)
Så, hej och välkommen till Alexbokhylle-inspirations-pinterest (typ).


  1. En hel vägg omvandlad till en bokhylla Eller helst ett helt (läs ett par) rum. Ungefär såhär: 
  2. Bokstöd som dessa. Jag är inte bara boknörd, jag är även spelnörd. Och om ni inte har testat Portal, gör det! 
  3. ALLT ifrån den här hemsidan: http://www.etsy.com/shop/coryographies. Herregud vad fina smycken! Jag är inte så mycket för halsband egentligen, men en bokhylla runt halsen skulle jag verkligen kunna tänka mig! Kolla bara in denna som är Harry Potter-inspirerad! 
  4. Oändligt med pengar så jag kan köpa alla böcker jag vill ha. Och nej, jag har inte hört talas om det där fenomenet som kallas "bibliotekskort". Jag vill ju äga böckerna också för att kunna göra mina fina bokhylle-väggar! Typ såhär alltså: 
  5. Nya läsglasögon så jag faktiskt kan läsa hela dagarna utan att bli megatrött i ögonen. Det var ju det där med att ta tag i saker. 
  6. Ett jobb som bokförläggare. Det kan en väl ha? 
Det fick bara bli sex punkter denna vecka, det finns ju oändligt med saker som jag vill ha, men det står lite still i huvudet nu. Kanske beror det på att jag så hemskt gärna vill fortsätta med, och läsa ut Insurgent. Jag tror bestämt att jag ska göra det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar