onsdag 1 oktober 2014

Tentapaus, aka septemberläsningen!

Den här månaden känns det som om jag fått mer läsning gjort än under hela sommaren. Då många av de böcker jag läst inte heller varit registrerade på Goodreads (tydligen kan en lägga till böcker själv...det visste ju inte jag) har jag börjat med att ta kort på alla böcker när jag påbörjat dem. Nu får vi se om jag varit duktig och faktiskt fotat alla böcker jag läste.

Britt-Marie var här av Fredrik Backman läste jag faktiskt ut i morse, men jag tycker att den räknas till september eftersom jag började på den i fredags.
Creepypasta av Jack Werner påbörjade jag också i fredags men har på grund av mardrömsskrämsel inte läst ut den än.
Konsten att skapa en zombie av Frank Swain har jag också påbörjat men inte avslutat.
Vill ha dig så illa av Gunnar Ardelius lästes ut på typ två dagar (skoldagar alltså) och jag minns att jag hade en sida kvar att läsa när tunnelbanan nästan var på min station. Jag sparade sidan till långt senare på kvällen för att inte boken skulle ta slut.
Necropop av Carolina Ståhlberg.
Röd som blod av Salla Simukka.
Miriam om natten av Maria Nygren.
Onanisterna av Patrik Lundberg. Denna hade jag tydligen inte tagit kort på, antog väl att jag skulle komma ihåg den ändå.

Sex böcker blev det i alla fall, samt två påbörjade. Risken finns att jag påbörjade en till bok under den här tiden men som jag läste på min surfplatta och tog därför inte kort på den. Dock så är jag inte en fuskare så jag skriver inte upp den utifall att jag inte läste den under september.

Nåväl, nu ska jag tillbaka till mitt pluggande och tentan. Önska mig gärna lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar