onsdag 1 april 2015

Månadsrapport mars

Mars är över, välkommen april, påsken och förhoppningsvis våren! Är så trött på kylan och regnet nu, dags för lite värme och blommor nu tycker jag.

Så, vad har jag läst i mars då? På grund av ett massivt projektarbete som tog all min energi har jag inte läst lika mycket som jag hade velat, men jag har i alla fall påbörjat fyra och avslutat tre böcker (yay!).

- Råta, Siri Pettersen - denna bok påbörjade jag i Norge, i slutet av mitt projektskrivande. När jag kom hem hade jag sex (6!!!) böcker som väntade på posten, varav tre av dem (plus en till som kom nån dag efter att jag hade kommit hem) ingår i ett projekt som ska vara klart till början av maj. Så Råta fick vänta tills jag är klar. 
- Fangirl, Rainbow Rowell - väl inpassat mellan projektarbetet och praktikbörjan hann jag läsa denna och påbörja...
- Nattsagor för sömnlösa, Johanna Wester - även denna till projektet i maj.
- Kickar, Staffan Cederberg - nu när jag har insett att jag är ledig (!) efter dagarna på praktiken så har jag en himla massa tid till att läsa. Så denna påbörjades i söndags kväll, lästes ut i måndags kväll. Äntligen en bok som dels gick fort att läsa och dels faktiskt gjorde mig intresserad att läsa!

Recensioner på dessa böcker kommer senare under månaden såklart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar