söndag 28 september 2014

Bokmässan, tenta och läsning

Efter ett par fantastiska dagar i Göteborg vaknade jag i morse upp i min egen säng och efter en lång frukost och serieavslutningen av Weeds så började jag på min hemtenta. Den ska in nu på torsdag kväll och ska bli mellan 6 och 9 sidor lång, så i värsta fall blir det inte så mycket bloggande den här veckan! I bästa fall tar jag ett par pauser från mitt analyserande av den svenska bokmarknaden och skriver ner mina erfarenheter av min första bokmässan, men jag vågar inte lova någonting.

Sen ska vi inte heller prata om den enorma hög med böcker som jag fick med mig hem! Jag har redan påbörjat två av böckerna och slits mellan tentan, bloggen och de två bladvändare jag börjat på. Det här med att utöka dygnets timmar, alternativt slopa idén om sömn, har vi inte kommit någonvart i det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar